PREMITS NADAL 2004

- 100€ ......................... Mª CARMEN PONCE MOLINA
- 80€ ......................... LORENA ARNAU GOMEZ
- 80€ ......................... ROSA RIBELLES

GUANYADORS PREMIS BALCONS I APARADORS "NADAL 2004"
.-BALCONS-.

1er.- Aitor i Josep Angel Ferrer.
2on.- Mª Dolores Sacristan Canos.
3er.- Pol Bueso Paradis.
4at.- Mª Dolores Carbonell Garcia.
5it.- Amadeo Safont Arnau.

.-APARADORS-.

1er.- Tasca "El Olivero".
2on.- Retalls Avelineta.
3er.- Desert -- El jurat a considerat que el tercer premi es quede desert, per no trobar cap aparador mes, que destacase entre els altres presentats.

V CONCURS D'ENGALANAMENTS DE BALCONS I APARADORS
Desde el dilluns dia 6 i fins al dilluns dia 20 de desembre, tots els veïns de Moncofa que vullguen participar al concurs de Balcons, poden pasar per les oficines de l'Ajuntament de 08'00h. fins a les 14'30h. per a puntar-se; tant mateix els comerços que vullguen participar en el d'Aparadors, tenen que fer la mateixa operació. Tambe es pot tocar al telefon 964 58 04 21 o ve per E-mail, desde esta pagina. EL DIMECRES DIA 22, PASARÀ EL JURAT.

V CAMPANYA DE PROMOCIO DEL COMERÇ LOCAL
A partir del proper dijous dia 9 de dessembre, podras tindre un premit d'un "Viatge per a dues persones, una setmana a Mallorca" i molts premis en metalic, si compres en els comerços de Moncofa que col·laboren en aquesta campanya

OERTES LES INSCRIPCIONS PER A LA II LLIGA DE FUTBET SALA TROFEU "RURALMONCOFA"
Ja estan obertes les inscripcions per a la segon edició del campionat de futbet sala.

La nova normativa i les inscripcions les podeu recollir al Casal Jove abans del dia 13 de desembre.

El campionat comença el dia 18, i es jugarà els dissabtes pel vespre com l´any passat (a partir de les 15h).

NOVA PROGRAMACIO DE NADAL
L'Ajuntament de Moncofa, amb col·laboració de altres entitats i associacions locals prepara la nova programació de Nadal, que va del 4 de desembre fins al 6 de gener. Mes informació en el panel d'activitats

CONCERT AL MEDITERRANI 2004 (UNA NIT DE CINE)
El proper dissabte dia 28 d'agost a les 23'00h., a la Plaça Na Violand d'Hongria.
Per segon any consecutiu i despres de l'exit de l'any passat, es presenta el CONCERT AL MEDITERRANI del 2004, amb el subtitol de "UNA NIT DE CINE" ja que donara per tancada la IV edicio del FOC.
Per aqueste any l'Orquestra Sinfonica del Mediterraneo, interpretarà les Bandes Sonores de les millors pel·licules de l'historia del cine i que són:
-Casablanca, Lo que el viento se llevó, Desayuno con diamantes, West side stoty, Los siete magníficos, Bailando con lobos, La guerra de las galaxias, La vida es bella,
Regreso al futuro, La misión, El padrino, Asesinato en primer grado, El señor de los anillos i Ben-hur, baix la direcció del mestre Jose Vte Ramon Segarra.
.-Textes i locució de Rafa Higón.
.-Direcció artistica, Juan Antonio Ramirez.
.-Pirotecnia Peñarroja.
.-Il·luminació i so ADM Comunicació.
.-Produccio OBVIO Produccions Musicals SL.
.-Patrocinat per l'AJUNTAMENT DE MONCOFA (Regiduria de Cultura).

Obertes les inscripcions per al "I Campionat de Petanca"
Ja es podeu inscriure al "I Campionat de petanca" a l'oficina de turisme que es disputarà desde el dia 16 de juliol fins el dia 18. El lloc on es disputarà el campionat es comunicarà al formalitzar l'inscripció.

El Ayuntamiento de Moncofa finalista en el Euterpe 2004
El Ayuntamiento de Segorbe y el Moncofa se disputarán el premio Euterpe por la gran labor realizada en favor de la promoción de la musica
Propuesto por la banda de la sociedad unión músical Santa Cecilia de Moncofa, la sociedad recibe el 0.15 % del Ayuntamiento. La ayuda es directa sin contemplar el convenio y la sede de la banda municipal. Entre las actividades que realizan figuran la participación en el certamen de bandas, actos religiosos, fiestas de Octubre, fiestas de Navidad y Primavera, audiciones de la escuela y concierto de Santa Cecilia. El Ayuntamiento colabora en los gastos de los viajes y participación en el certamen.
Otras actividades son: Concert al Mediterrani, Trobada de Bandes de la Plana Baixa, Zarzuela, y Concierto de Camara

Afegir noticia